بالصور والتفاصيل ازاي ممكن تغسلي البطانية الكبيرة بسهووووووولة


 ممكن تغسلى البطانيه بتاعتك فى الارض زى ما بتغسلى السجادة
مستغربه ليه اه زى ما بتغسلى السجادة اقوللك انا عملت ايه ...جبت البطانيه بتاعتى اللى هى عامله ذى التهمه دة وفرشتها فى الطرقه عندى وهاتك يا غسل وادى الحلوة وهى منورة الطرقه
كوني انثي
وبكيس اريال وفرشه نضيفه من غير لاكلوركس ولا غيرة ودة كمان صورة بس غسلتها بمايه دافيه علشان الجو برد
كوني انثي

وبعد ما دعكتها شطفت الجزء اللى اتغسل ولفيته ذى الصورة كدة
كوني انثي
وغسلت الوش اللى باين وقلبتها ع الوش التانى
كوني انثي
وغسلته ولفيته ودة الجزء الاخير
كوني انثي
وهنا وانا بشطفها
كوني انثي
واشطف بتاعها كان سهل جدا لما خلصتها لانى كنت الجزء اللى بغسله بشطفه فى ساعتها والفه واشطف النص التانى اصل الطرقة طويله اه بس مش بعرض البطانيه علشان كدة كنت قسماها اتنين
ودة بعد ما شطفتها ولفيتها على بعضها ودوست عليها علشان انزل المايه اللى فيها
كوني انثي
على فكرة انا كنت بملا الجردل مايه واكب عليها بجد محستش بها غير كل مرة كنت بغسلها فيها
ودة وانا حطاها ع السبت بتاع الغسيل عشان تتصفى

والشهادة لله مخدتش معايه نص ساعه وغير كدة نشرتها فى نفس اليوم يغنى لا باتت ولا حاجة و النتيجة ايه دادا دادا

غكوني انثي
اهه شايفين النضافة كوني انثيكوني انثي
كوني انثي
  


ساهم في نشر الموضوع ولك جزيل الشكر !

0 التعليقات:

إرسال تعليق